Re: tworzenie deba i ręczne modyfikacje po wykonaniu configure

On Fri, Sep 13, 2002 at 12:16:43AM +0200, dormitor wrote:

> jak mogę zrobić paczkę debianową jeśli załatałem sobie źródła i muszę
> wprowadzić zmiany w pliku config.h (czyli juz po wykonaniu configure).

  Lepiej wprowadzić te zmiany w config.h.in (czyli przed configure)

> tworzenie pakietu poprez debian/rules binary nie daje mi tej szansy
> jak mogę sobie z tym poradzić?

  Daje Ci tą szansę - musisz do sekcji "configure" dodać patchowanie
config.h.in i tyle (jak nie ma sekcji "configure" - np moje pakiety z
rox* to dodaj do "build").

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl