ciag dalszy walki z x-mi + pliki conf...

Witam..
dziekuje za rozwiazanie dotyczace locali Panie Marcinie J.
niestety jezeli chodzi o X-y to nadal pojawia sie ten sam komunikat...
przeistalowalem jescze raz fonty
tj pakiety
xfonts-base xfont-75dpi, 100dpi
i nic ...
w zalaczniky przesylam xf86config moze ktos kto sie na tym zna mi to wreszcie objasni...
do tego zrzut startx 2>plik.txt
a do tego dziwna zecz mianowicie...
w katalogu /etc/X11/fonty sa rozne katalogi z aliasami fontow...
dziwne ale te aliasy odnosza sie do fontow ktorych chyba nie instalowalem...
wiec przesylem jeden z tych plikow-aliasow na wzor...
moze jakies sugestie..

dzieki serdeczne za pomoc....

ps.. jakie pakiety trza zainstalowac by moc konfigurowac x-y za pomoca menu graficznego oczywiscie nadal pod konsola....