Re: X-y i startup gdm - c.d. - problem z Hercules Thriller 3D

> 1. wystartowac w trybie single - czyli podczas uruchamiania
> systemu wcisnac shift, pojawi sie monit 'boot:'
> wpisac 'linux single' i po dostaniu sie na root'a
> wykonaj 'usr/sbin/update-rc.d -f gdm remove'

Pomoglo. Teraz moge swobodnie uruchomic system w trybie tekstowym i rekonfigurowac -
dzieki!

> jesli beda klopoty to pisz, bedziemy kombinowac dalej.

Wlasnie sie pojawily. Po uruchomieniu x-ow mam na srodku ekranu mocno rozciagniety
trapez. Z kolorow wnosze ze to pulpit. Zmiana ustawien czestotliwosci czy
rozdzielczosci nie powoduje zadnej zmiany.
Pytania:
1. czy ktos z grupowiczow konfigurowal juz karte Hercules Thriller 3D?
2. Wg. informacji z http://www.xfree86.org driver rendition obsluguje chipsety v1000,
2100 i 2200. Wlasciwosci sterownika z NT pokazuja ze ja mam rendition v.2000 czy to
moze byc przyczyna problemow?
3. Czy w ogole uzywam wlasciwego sterownika?

pzdr.
Z.P>