Re: X-y i startup gdm - ciag dalszy

On Thu, Sep 12, 2002 at 05:17:50PM +0200, Zbigniew Perski wrote:
> Przy probie przelaczenia display sie wiesza i juz na nic nie reaguje.
> Trudno - moge jeszcze raz zainstalowac system tylko nie wiem gdzie zadeklarowac
> zeby x-y nie startowaly z automatu?

nie trzeba reinstalowac systemu.

1. wystartowac w trybie single - czyli podczas uruchamiania
systemu wcisnac shift, pojawi sie monit 'boot:'
wpisac 'linux single' i po dostaniu sie na root'a
wykonaj 'usr/sbin/update-rc.d -f gdm remove'

2. jesli masz tam siec to zaloguj sie via ssh, dostan na roota
i wykonaj te sama komende.

jesli beda klopoty to pisz, bedziemy kombinowac dalej.
pzdr.
tp.