Re: Błąd grafiki po nowej instalacji Woodyego.

Mikołaj Menke wrote:

Zainstalowalem Drewniaka z plytek ISO ze smakiem bf24. Mam grafike TNT2 Ultra. Za pierwszym razem sposrod sterownikow wybralem agpgart i jakis sterownik do Rivy, ale nie pamietam dokladnie nazwy. Po kolejnym kroku w instalacji (czyli konfiguracja sterownikow) wyskoczyl mi zielony ekran. Wcisnalem CTRL+ALT+DEL i komputer zresetowal dopiero po chwili. Nastepnie zaczalem wszystko od nowa. Tym razem pominalem sterownik chyba Rivy (albo agpgart - niestety nie pamietam, przepraszam) i poskutkowalo tym, ze zielony ekran pojawil sie dopiero przy probie odpalenia X. Jakies propozycje?

Wylacz agpgart, obsluge dri itp.
Na stronie http://www.nvidia.com/view.asp?IO=linux_display_1.0-3123
masz najnowsze stery nvidii dla linuxa.
Sciagasz dwa pliki *.tar.gz i dalej tylko 'make' (w obu katalogach)
- jako root, majac zrodla aktualnego jadra w /usr/src.
W konfigu x'ow zmieniasz wartosc 'nv' (na ktorej dziala wiekszosc kart
nvidii) na 'nvidia'.

pozdr

SKula