Re: X-y i startup gdm

On Thu, Sep 12, 2002 at 04:10:10PM +0200, Zbigniew Perski wrote:

> Pomozcie jak wejsc bez x-ow zeby moc rekonfigurowac xserwer?

  Jeśli X-y odpalają Ci się automatycznie (gdm) to proponuję start w
trybie "single" (przy starcie kernela do linii uruchamiającej dopisujesz
na końcu "single" - nie wiem jak to zrobić przy starcie z dyskietki.

> Siedze nad tym od przedpoludnia i przegrzebalem juz fure dokumentacji i
> niczego sensownego nie znalazlem...

"xf86cfg --textmode" w przypadku X4 (bodajże tak - może -textmode może
inaczej komenda się nieco zowie)

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl