Re: INIT nie dziala nie wiem co jest nie tak...

 aha jeszcze jedno, jak juz recznie uruchomie te wszystkie prcoesy, to jak
 daje reboot to nei robi sie reboot....nie zamyka wszystkiego dobrze... tzn
 jest Sending all processes the KILL signal...
 ale i tak trzeba pojsc wylacz "hard" :(ale to moze byc spowodowane chyba
tym
 ze po prostu init 2 sie nie wlaczyl jako taki init i ten wariuje i probuje
 moze zamknac cos co wlasnie sie wiesza....
 moze ktorys ze skryptow rcS.d (jeden z ostatnich ) jest walniety, bo np
 networking rusza...moge tez oszukac i wstawic wszystkie skrypty z rc2.d
 wstawic do rcS.d no ale to raczej kiepski pomysl, na krotka metę :(