Re: INIT nie dziala nie wiem co jest nie tak...

On Thu, 12 Sep 2002, Marcin Sobolew wrote:

> "POMOZECIE" ? :P jak sprawdzic co rusza przed inittab ? cos moze przed tym, amoze jakos przekonfigorowac inittab?  jedyne co rusza to karta sieciowa, a potem pustka oporcz tego smiesznego kominutkatu na dole i nic nie rusza chociaz sie sa komendy start.....ida w proznie...ale zalogowac sie moge na server i uruchomic wszystko ręcznie..wiec cos tu nie tak.... :( help me!

Nie wiem czy Ci to pomoze, ale kolejnosc sartu jest nastepujaca.
/etc/init.d/rcS
/etc/rcS.d/*  -- czy to sie laduje?
/etc/rc.boot/*
/etc/init.d/rc
/etc/rc2.d/*

byc moze masz cos popierniczone w pierwszym pliku lub dwoch nastepnych
katalogach, moze cos jest nie tak z kolenym plikiem, porownaj zawartosc z
drugim serwerem, moze cos znajdziesz.

Pewnie i tak cos pomylilem, pozno jest, dobranoc
--
mirek