INIT nie dziala nie wiem co jest nie tak...

Witajcie,
po reboocie nie chce ruszyc init, jest 2 poziom. plik od inittab jest identyczny jak na serverze drugim ktory mam. wiec to nie wina pliku inittab ani skytpu co dziwne w konsoli przy starcie systemy pokazuje sie cos podobnego nie wiem czy dokladnie zapamietalem:
INITIALIZING INITTAB (chyba nie tak ale wiecie o co chodzi)
|@S10sysklogd
|@S11klogd
|@S12kerneld
|@S18quotarpc
|@S19bind
|@S19pwcheck
|@S20apache-perl
  |@S20inetd
.... i tak dalej wszystko co jest w rc2.d ...
nie wiem co jest grane....musze recznie startowac wszystkie pliki ..co mysliscie...nic w logach nie ma...albo jak to zapisac w logach..jak wstawilem w pliki /etc/init.d/rc linijke
debug=echo
po wpisaniu
init 2 nic...pustka.... co to moze byc ? jak to sprawdzic?

Marcin Sobolew