Re: awaria instalacji

Marcin Juszkiewicz wrote:

>   Jako alternatywe proponuje loadlina - mozna dopisac go do loadera NT
> przez co odpada zabawa z dyskietka (z tego co pamietam to jest to
> opisane w Linux+Windows HOWTO).

Fakt - probowalem dokladnie wedlug instrukcji ale jak na razie nie chce dzialac -
popracuje nad tym jak uda mi sie instalacja.

>   Na poczatek proponuje nie uzywac CD8 - sa to dodatki spoza dystrybucji.
> Najprosciej bedzie wyedytowac /etc/apt/sources.list i usunac odpowiednia
> linie.

To moze byc to. Bo zapomnialem dodac ze apt pyta tylko o pierwsza i osma plyte!

>   Jak mozesz to przeslij (lub wystaw na www) loga z tego co sie dzieje -
> ale najpierw sprobowalbym bez CD8.

Loga nie przesle bo (sorry ale dopiero zaczynam) nie wiem jak to zrobic.
Spisalem z ekranu co sie dzieje. Leci to tak:
na poczatku normalnie: unpacking, selecting.......
Potem wywala bledy a w podsumowaniu jest:
Errors while processing
cdrom//pod/main/k/kdelibs3_2.2.2-13.i386.deb
a dalej jeszcze:....................../koffice-libs_1.1.1-7.i386.deb
.....kformula....
E: Sub process /usr/bin/dpkg returned an error code (1)

jak dam continue to dalej leci
setting up ....... poszczegolne pakiety
a potem zaczynaja przelatywac ekrany pelne
unable to register....(dalej cale mnostwo rzeczy)

DZIEKI ZA POMOC

Z.