Re: awaria instalacji

On Wed, Sep 11, 2002 at 04:14:13PM +0200, Zbigniew Perski wrote:

> Zadalem bootowanie z dyskietki bo dopoki nie poczuje sie pewniej nie
> chce psuc NT bo mam tu wazne dane i licencje programow.

  Jako alternatywe proponuje loadlina - mozna dopisac go do loadera NT
przez co odpada zabawa z dyskietka (z tego co pamietam to jest to
opisane w Linux+Windows HOWTO).

> Nastepnie dodalem obsluge karty sieciowej 3C509 Etherlink III. W
> Apt-cie zaladowalem wszystkie 8 plyt plus http (z internetem nie
> moglem sie polaczyc przy smaku "compact"), ktory zadzialal prawidlowo
> w bf2.4

  Na poczatek proponuje nie uzywac CD8 - sa to dodatki spoza dystrybucji.
Najprosciej bedzie wyedytowac /etc/apt/sources.list i usunac odpowiednia
linie.

> W taskel-u wybralem X, scientific, caly development i polish
> environment. W trakcie ladowania pakietow i ich konfiguracji wyskakuje
> blad przy probie naprawy wracam do taskela, wybieram wszysstko od nowa
> i znowu to samo i tak w kolko.  Proba wybrania czego innego albo
> niczego konczy sie tak samo.

  Jak mozesz to przeslij (lub wystaw na www) loga z tego co sie dzieje -
ale najpierw sprobowalbym bez CD8.

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl