Exim i autentykacja

Hello debian-user-polish,

Mój wspaniały prowajder (tpsa) udostępnia SMPT, ale z autentykacją.
W opisie exim-a jest napisane, że umożliwia on obsługę autentykacji
zarówno jako server jak i klient.
Niestety, wygląda na to że exim w paczkach nie ma wkompilowanej
odpowiedniej (-ich) opcji; exim -bP authenticators nie zwraca  nic
może ktoś mi powiedzieć dlaczego ?
I jak to skompilować, żeby otrzymać sensowną paczkę exima z
odpowiednimi opcjami ?
Wczoraj zacząłem się przez to przegryzać ale poległem
gdy "dpkg -build ..." padło mi z komunikatem o braku katalogu "DEBIAN"
(był "debian" jako odpowiedni podkatalog)

A może szukam nieodpowiedniej opcji ?

KJ

--
Best regards,