qmail be?

Witam,

Zauważyłem ostatnio jakąś dziwną tendencję do porzucania qmaila na rzecz
postfixa - kilka tygodni temu na serwerze studenckim mimuw, gdzie żył
sobie lat kilka - teraz na listserwerze debiana (żeby nie było, że
offtopic).

Nie jestem wielkim fanem qmaila, ale ciekaw jestem, czy to tylko zbieg
okoliczności, czy developerzy qmaila zrobili coś niepopularnego?

pozdrawiam,
rp.

--
I'm sure we can arrange an academic scholarship for Detritus. Troll
cheerleaers would be nice: 'Two... four.... er..  many... lots'.