Re: X'y & mysz

On Tue, 10 Sep 2002 11:41:05 +0200
Mikołaj Menke <miki@fuckwindows.com> wrote:

> A przepraszam, ze spytam, ale skoro gpm nie dziala z X to po co go
> uzywac? I wogole po co on? Ja go wywalilem i jakos nie widze roznicy -
pierwsze zdanie jest śmieszne a dowodem jest mój komputer

poniżej sekcja odpowiedzialna za mysz w X'ach u mnie i gpm.conf

> oczywiscie poza tym, ze mi mysz dziala pod X! :-)
pewnie używasz KDE a konsola jest Ci obca, ja nie potrafie sobie
wyobrazić mojego Debiana testing/unstable bez konsolki

wszystko to działa na ttyS0 (mysz jest ps/2 przez przejściówkę wpięta w
coma) zamiast na psaux, ale na psaux też fungowało
moim zdaniem poprostu nie potrafisz skonfigurować gpm'a poprawnie

#  /etc/gpm.conf - configuration file for gpm(1)
device=/dev/ttyS0
responsiveness=10
repeat_type=
type=ms3
append=""
sample_rate=

# XF86Config (XFree86 server configuration file)
Section "Pointer"
	Device		"/dev/ttyS0"
	Protocol	"IntelliMouse"
	ZAxisMapping	4 5