Re[2]: problem z apache

Cześć,

Monday, September 02, 2002, 10:10:33, Paweł wrote:

PT> [Fri Aug 30 14:53:57 2002] [error] (2)No such file or directory: \
PT>     mod_mime_magic: can't read magic file /etc/apache/share/magic

PT> , ale zupelnie tez blad zignorowalem :)

Ja miałem też ten błąd, ale restart (chyba?) przebiegał poprawnie. Plik
o który mu chodzi można znaleźć w /usr/share/doc/apache/examples
jako mime.gz
Dlaczego tam? Trudno powiedzieć O_O
Sądząc po ścieżce trzeba zainstalować paczkę z dokumentacją do
apache'a. Ja ją instalowałem na starcie.

PS.
Miałem Potato 2.2r0 i wszystko chodziło pięknie. Jak się przesiadłem
(upgrade) na Wooddy'ego 3.0r0, to stwierdziłem, że jest trochę "niedorobiony" i już
nie raz się zmagałem z błędami w skryptach lub w ogóle nie
działającymi skryptami (np. klogd, ftpstats, etc.), albo szukałem plików po całym dysku jak w
przykładzie powyżej.

 Parish

ADOM's rumors:
Be as resistant as you can.