Re: gpm+X (było: X'y & mysz)

On Tue, Sep 10, 2002 at 01:58:43PM +0200, Adam Galant wrote:

> Obawiam się, że to już nie problem myszy. Raczej windowmanagera albo
> samych X-ów. Ale skąd to diabelstwo? Myślę, że to raczej X-y, ale spróbuj,
> na wszelki wypadek, pod innym managerem.
przelaczelem sie z ice'a na WM'a i to samo...
moze ktos bardziej kuma sprzet moze to byc problem karty graficznej
(zintegrowanej i korzystajacej z ramu systemowego?), albo przegrazewanie
procka?

wlasciwie to taktuje go ze znamionowa czestotliwoscia, ale efekt
"popsucia" zauwazam podczas wieksszego obciazenia systemu...
(1.2 GHz -Duron, na Plycie DFI (LAN, VGA, SND) - max badziew...
pzdr
yanek

--
Andrzej Dalasiński