Re: gpm+X (było: X'y & mysz)

> * dodać opcję -R do gpm-a -> uzyskujemy urządzenie /dev/gpmdata, które
> emuluje mysz typu msc. Można także użyć -R<nazwa>, gdzie <nazwa> to
> protokól, który chcemy emulować.
>
> * w konfiguracji X-ów wskazujemy jako mysz urządzenie /dev/gpmdata i
> wybieramy taki protokól, jaki emulowaliśmy.
>
> Działa tak dobrze, jak dobrze mysz jest obsługiwana przez gpm. Czasem
> lepiej: udało mi się uruchomić za pośrednictwem gpm-a środkowy przycisk,
> czego X-y nie chciały robić czytając bezpośrednio z ttyS0 (stara, dobra
> mysz szeregowa...).
dziala piknie, tylko...
...nie rozwiazuje mojego problemu...
czyli:
mam rozjajzd pomiedzy polozeniem kursora na ekranie, a jego pozycja
rozpoznawana przez system.
ponizej jest adresik malutkiego obrazka pokazujacego kursor, ktory
zminil wyglad po "dojsciu" do krawedzi okna.
http://www.ocelotl.eu.org/files/error.png

blagam o jakomkolwiek pomoc!!!!
ten idiotyzm doprowadza mnei do obledu...

pzdr
yanek
--
Andrzej Dalasiński