Re: X'y & mysz

> A przepraszam, ze spytam, ale skoro gpm nie dziala z X to po co go
> uzywac? I wogole po co on? Ja go wywalilem i jakos nie widze roznicy -
> oczywiscie poza tym, ze mi mysz dziala pod X! :-)

Okazuje sie, ze jednak gpm moze dzialac pod X-ami. Trzeba go tylko
odpowiednio skonfigurowac. Jak to zrobic? Jeszcze nie wiem, ale mam
nadzieje, ze sie w koncu dowiem :) Po co mi on? Chocby po to, zeby pod
konsola, ktorej od czasu do czasu tez uzywam, moc kopiowac i wklejac.
Poza tym jestem tak leniwym czlowiekiem, ze nie chce mi sie przed
kazdym odpaleniem X-wo zmieniac wskazania /dev/mouse i ubijac
gpm-a... Ktos pewnie powie, ze moge go sobie odpalac recznie, gdy jest
mi potrzebny, ale mi tez sie nie chce. Idealne rozwiazanie dla mnie, to
gpm dzialajacy zarowno pod koncola jak i pod X-ami.

A propos zaznaczania i wklejania. Czy ktos wie czemu nie moge nigdzie
wkleic regionu zaznaczonego w mcedicie?

Pozdrawiam

P.