Re: Odzyskiwanie systemu cd.

[poniedziałek, 9 wrzesień 2002], Marcin Juszkiewicz napisał(a):

>   A zamiana źródeł apt w /etc/apt/sources.list, potem "apt-get update" i
> "apt-get -u dist-upgrade" nie wystarczyło? Nie wierzę..

No właśnie nie.
Upgrade'owałem z płytek (przedostatni Woody testing). Płytki i tak chciałem
mieć, bo w pracy stawiałem jeszcze jednego Debiana, a tam łącze do internetu
jest gorsze, niż gdyby go w ogóle nie było... Poza tym trochę się bałem
upgrade'u ważnych bibliotek i miałem dość spania przy włączonym sprzęcie.
Wolałem z płytek.

Przedtem jeszcze doczytałem się gdzieś, że trzeba zainstalować jakiegoś nowego
dpkg i apt (tzn. jakieś nowsze, niż klasyczne z potato). Próbowałem szukać na
tych płytkach, ale widać nie znalazłem.
Teraz znalazłem ten plik, w którym było to opisane:
lists.debian.org/debian-devel/2002/debian-devel-200202/msg01868.html
Przy upgradzie nie bardzo mogłem go znaleźć, a poza tym i tak mi się
te pakiety nie chciały instalować, bo glibc2.2 stanął na drodze. Wybrałem
metodę spalonej ziemi i Woody chodzi cacy.

Czarek