Re: Odzyskiwanie systemu cd.

On Sat, Sep 07, 2002 at 12:52:40AM +0200, sdfsdf dsfysdyf wrote:

> Pytaem jak mozna odtworzyc system na podstawie listy
> zainstalowanych pakietow i kopii katalogu /etc.

> Dostalem odpowiedz :
> "dpkg --get-selections oraz dpkg --set-selections powinno byc OK."

> Dzieki. Dobry trop, jak mi sie wydaje. Poczytalem mana dla dpkg
> ale tam prawie nic nie ma na ten temat. Wiem ze pierwsze
> polecenie robi plik z nazwami pakietow, ale jak pozniej z niego
> skorzystac by zainstalowac wypisane w tym pliku pakiety. Gdyby w
> tym pliku byly tylko nazwy pakietow to niebyloby problemu ale
> jest tam cos jeszcze i troche nie mam ochoty usuwac tego recznie
> [...]

  Jak to zrobić:
  - wyrzucasz z pliku linie z "deinstall" (grep -v "deinstall")
  - masz listę zainstalowanych pakietów.
  - z tego wywalasz kolumnę z "install" (zaznaczasz kolumnę w edytorze)
  - łączysz w jedną linię (też w edytorze - w vi to będzie chwilka)
  - dopisujesz na początku "apt-get -u install "
  - zapisujesz jako np. "do"
  - uruchamiasz jako skrypt shella (sh ./do)

  Metoda może szalona ale po obejrzeniu pliku doszedlem do wniosku, że
to powinno działać.

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl