Re: Neostrada plus

On 9/9/02 11:51 AM, Grzegorz Kusnierz wrote:
Podeślij jeszcze swoje regułki itptables, a jeśli nie wiesz gdzie pakiet ipmasq trzyma takie rzeczy to wyślij przynajmniej listingi z: iptables -L iptables -t nat -L cat /proc/sys/net/ipv4/ip_forward.

:-)
Maskarada działa poprawnie, przynajmniej dla pinga, tracerouta
i ftpa Regułkom też się przyglądałem, i nie wyglądają jakoś
specjalnie dziwnie, powiedziałbym że wyglądają dokładnie tak
jak te, które stosuję gdzie indziej (z wyłączniem ip i interfejsu
zewnętrznego). Chyba, że do ppp wymagane są jakieś specjalne
sztuczki?
Niestety nie mam w tej chwili dostępu do rzeczonego serwera,
prześlę listingi jak tylko się tam pojawię (jutro)
Przypomniała mi się jedna rzecz: netstat -M mówi, że ten system
nie wspiera maskarady - co jest o tyle dziwne, że ip_forward jest
'1' i działają pingi i ftp...

JA