Re: Neostrada plus

On Mon, Sep 09, 2002 at 11:36:11AM +0200, Jakub Ambrożewicz wrote:
> Witam
>
> Otóż miałem przyjemność konfigurować serwer maskujący
> do neostrady plus (Woody, kernel 2.4.18-bf24 na pentiumie
> 75Mhz i 32mb ramu). Maskaradę załatwia mi pakiet ipmasq.
> Wszystko chulało doskonale, ale niestety tylko z debiana.
> Oprócz pinga i ftp'a praktycznie nic nie działa. Strony
> www ,,czekają na odpowiedź'' poczta: ,,trwa odbieranie...
> czy chcesz poczekać kolejne 60 sekund'' itd.
> WWW załatwiłem squidem, ale stawianie kolejnych proxy
> dla każdej usługi uważam za przesadę. Kombinowałem z
> clampmss aż do 1300, niestety bez powodzenia.
> [...]

Podeślij jeszcze swoje regułki itptables, a jeśli nie wiesz gdzie pakiet ipmasq trzyma takie rzeczy to wyślij przynajmniej listingi z:

iptables -L
iptables -t nat -L
cat /proc/sys/net/ipv4/ip_forward.

--

Grzegorz "Konik" Kusnierz
<konik@v-lo.krakow.pl>

--

Peace, n.:
	In international affairs, a period of cheating between two