Neostrada plus

Witam

Otóż miałem przyjemność konfigurować serwer maskujący
do neostrady plus (Woody, kernel 2.4.18-bf24 na pentiumie
75Mhz i 32mb ramu). Maskaradę załatwia mi pakiet ipmasq.
Wszystko chulało doskonale, ale niestety tylko z debiana.
Oprócz pinga i ftp'a praktycznie nic nie działa. Strony
www ,,czekają na odpowiedź'' poczta: ,,trwa odbieranie...
czy chcesz poczekać kolejne 60 sekund'' itd.
WWW załatwiłem squidem, ale stawianie kolejnych proxy
dla każdej usługi uważam za przesadę. Kombinowałem z
clampmss aż do 1300, niestety bez powodzenia.
Jeśli ktoś spotkał się z podobnymi objawami, albo ma
inaczej konfigurację rozwiązaną - będę bardzo wdzięczny
za wszelkie info.

JA