Re: Konfigurowanie formmail'a...

On Sun, Sep 08, 2002 at 12:04:14AM +0200, JaspEr wrote:

>nie

Z punktu widzenia formmaila zapewne jednak tak.

Co prawda nie miałem styczności z formmailem, ale wydaje mi się, że za
bardzo od prawdy tu nie odbiegnę.

>a czy to nie jest tak, że nie podałeś referera, którym jest proxy? bo
>proxy niejako 'maskuke' oryginalny adres referer'a dodaj do referes
>proxy i powinno działąć

Referer oznacza tu to co jest w nagłówku HTTP Referer:

A jest tam URL do strony z jakiej zostałeś skierowany do aktualnej.
Jeśli proxy nie przepuszcza tego nagłówka, to skończy się komunikatem
o braku nagłówka Referer:

Więc dodanie do 'referers' adresu proxy nic tu nie da.
Musi podać URLa do strony z której wywołuje formmaila i upewnić się,
że proxy przesyła nagłówek Referer.

Chyba, że bredzę...

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]