Re: Konfigurowanie formmail'a...

On Sat, Sep 07, 2002 at 12:54:13PM +0200, SlateR wrote:
> ... po zaladowniu tego skryptu cgi otrzymuje takie "cudo":
>

> Missing Referrer - Access Denied
>
> "Your browser did not send a Referer header with this request, so it is not
> possible to check that the referring page is allowed to access this program.
> "
>
> Czego dotyczy ten tekst? Mojej przegladarki?
>
> Dodam ze ruch www idzie przez proxy.

Pierwsze primo - używanie tego skryptu to proszenie spamerów o używanie
maszyny jako relaya dla spamu. Oni mają nawet specjalne automaty które
wyszukują zainstalowane formmaile. Swego czasu był o tym ciekawy choć
długi post na bugtraq'u.

Drugie primo - tekst właśnie informuje w czym problem. Formmail (AFAIR)
sam nie generuje formularza, tylko przyjmuje od przeglądarki gotowy.
Musisz więc sam zrobić formularz i ustawić action na URL tego skryptu.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216