Re: Odzyskiwanie systemu cd.

On Sat, 7 Sep 2002, I. R. Baboon wrote:

> na starym systemie (jako root):
> #dpkg --get-selections > sel.txt
> na nowym systemie (przed uruchomieniem dselect)
> # cat sel.txt | dpkg --set-selections
> I dselect powinien już mieć listę pakietów do instalacji.
> Czarek

Autopoprawka: To było chyba w wątku "HPT 370 i coś jeszcze" i jest też
w dokumentacji (release notes) Woody'ego (ch-upgrading.html czy cóś w podobie)

A propos: z upgrade'em Potato/Woody coś mi nie szło (mimo przeczytania tego
przepisu) i zaorałem w końcu partycję. Zanim bym się doczytał gnieniebądź,
to chyba do dziś bym tego Potato upgrade'ował 8-)

Czarek