Odzyskiwanie systemu cd.

Pytaem jak mozna odtworzyc system na podstawie listy
zainstalowanych pakietow i kopii katalogu /etc.
Dostalem odpowiedz :
"dpkg --get-selections oraz dpkg --set-selections powinno byc OK."
Dzieki. Dobry trop, jak mi sie wydaje. Poczytalem mana dla dpkg
ale tam prawie nic nie ma na ten temat. Wiem ze pierwsze
polecenie robi plik z nazwami pakietow, ale jak pozniej z niego
skorzystac by zainstalowac wypisane w tym pliku pakiety. Gdyby w
tym pliku byly tylko nazwy pakietow to niebyloby problemu ale
jest tam cos jeszcze i troche nie mam ochoty usuwac tego recznie
(w kilkuset linijkach).I co wogole robi
#dpkg --set-selections
Moze ktos wie cos wiecej niz pisza w manualu.

Bądź blisko bliskich! Rozmawiaj przez Kontakt!
Kliknij i ściągnij nową wersję! < http://kontakt.wp.pl/ >