Re: apt-get update nie update'uje

Witajcie to znowu ja. (ja zadalem to pytanie)

 [...]

> zmien wpisy w sources.list:
> zamien potato na stable....
> obecny stable to woody (nie wiem czy w potato sie jeszcze cos zmienia)

Ok. zalozmy ze bym to zrobil.
Sadze ze to jest bardzo zly pomysl.
Przy zmianie sources-list z potato na stable wyskakuje bardzo duzo
pakietow do zaaktualizowania. Duzo tez jest "kept back"
Jezeli puszcze aktualizacje to zwale konfiguracje !
Bedzie wtedy mnostwo roboty :(

Poza tym - tak nawiasem - Potato jest wspierany tzn zmienia sie - nie
pojawiaja sie na niego nowe wersje oprogramowania ale sa latane stare.
Moge sie mylic ale tak mi sie zdaje.

Pozdrawiam,
Marcin.