Re: upload pakietow

On Fri, Aug 30, 2002 at 12:56:24AM +0200, Robert Olejnik wrote:
> 3)
> 	Tu pytanie do maintainerów, lub paczkujących, możecie mniej więcej
> 	opisać narzędzia jakie wykorzystujecie do paczkowania, czy macie
> 	swoje ? Ja wiem jak ja to robie :)
> 	Pytanie może troche retoryczne (ktoś może powiedzieć: fakeroot
> 	debian/rules binary i koniec :)..

cd src/rox/rox-cvs	// tu mam katalog w którym paczkuję
dch -i				// nowa pozycja w changelogu
debuild				// zbuduj ten pakiet łącznie ze źródłami
sudo debi			// zainstaluj to co wyszło

  Aczkolwiek jak wrzucam nową wersję źródeł upstreamowych to odpalam
"debuild -b" by sprawdzić czy wszystkie moje patche się nakładają. Jak
się nakładają to "dch -i", "debuild" potem copy do src/apt i ./get w
src/apt by mieć aktualne Sources.gz i Packages.gz. Nowe pakiety plus te
dwa pliki na jakiś nośnik i wrzucam na serwer.

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl