Re: apt-get update nie update'uje

On Thu, Sep 05, 2002 at 04:29:04AM +0200, Marcin wrote:
> Mam problem z apt-getem. A konkretnie o wersje PHP.
> w /etc/apt/sources.list mam: (tak naprawde jest ich wiecej ale interesuje
> mnie te dlatego ze z nich przeszukuje bazy. nie wazne.)
>
> deb http://http.us.debian.org/debian potato main contrib non-free
> deb http://non-us.debian.org/debian-non-US potato/non-US main contrib
> non-free
> deb http://security.debian.org potato/updates main contrib non-free
>
> wersja php:
> # dpkg -l | grep php
> ii  php4           4.0.3.........
>
> dlaczego apt-get update; apt-get -u upgrade
> [...]

Używasz potato, który jest już nieobsługiwany. Obecnie stabilną dystrybucją
jest woody i tam jest PHP 4.1.2.
Istnieją nieoficjalne pakiety z nowszym PHP dla potato:
deb http://debian.0c3.net/debian-adconrad potato main contrib non-free

Nie ma przeszkód abyś sam skompilował sobie pakiet z najnowszym PHP.

Wanted