bind ... domena pod moja domena ....

Witajcie.

Mam problem z domena. Wiem ze temat nie jest stricte debianowy, prosze o
wyrozumialosc. Jestem uzytkowniekiem Debiana (debian-user, polish),
czytam posty z tej grupy juz od dosc dawna.

Mam zarejestrowana domene w NASKu. Serwerow jest kilka.
Klient z sieci lokalnej rowniez ma wykupiona domene - wlasna.

Potrzebuje zrobic tak aby jezeli ktos z sieci (osoba "trzecia) wchodzil na
adres:
www.jego.domena.com
nastepowalo jakies przekierowanie (albo co innego - nie wiem wlasnie jak
to sie robi) do
www.moja.domena.pl

Krotko mowiac:
W sieci lokalnej mam inna firme - ktora ma wykupiona domene - wlasna.
Jak zrobic przekierowania ? Chodzi o to by pliki z jego domeny byly na
moim serwerze.

Jak zrobic cos takiego ?

Apache 1.3.9
Bind 8.2.3
Debian potato 3.0
- nie wiem czy cos jeszcze potrzebne ?

1. Co nalezy zrobic na sererze (moim) ?
- zmiana firewala ? jak ?
- routing rozumiem ze nie ruszac - bo niby i jak.
- zmiana dnsu ? jak ? (rozmumiem ze aliasy CNAME, opieka nad strefa jako
master) - tu trzeba bedzie konfigurowac dwa serwery DNS ? czy tylko moj
maste domeny ?
- zmiana apache ? jak ? Rozumiem ze wirtual hosty, tak ?
- co nalezy podac do NASKu ? (czy gdzie tam ten klient ma) - chodzi mi
jakie serwery master i slave (beda potrzebne dwa - tak NASK sobie zyczy)

Czy to jest tak zwana "delegacja domeny" ?
Rozumiem ze wirtualne domeny to jest co innego ?

Z gory dziekuje.
Pozdrawiam,
Marcin.

Ps. Jezeli nalezysz do przeciwnikow wysylania takiego maila na tê grupe to
powiedz na jaka wyslac ?