Re: [OT] Outlook i powiadamianie, bylo: mplayer i zly framebufer?

On Wed, 4 Sep 2002, Marcin Juszkiewicz wrote:

>   Heh - nie ma to jak rasizm systemowy ;) Wg tego mam b. źle w pracy:
> maszyna dual-boot: win2k/rh7.0 a debian w domu ;(( (hint: w tej chwili
> uzywam PuTTY).

Nie rasizm. Po prostu jedni wola pracowac w jednym systemie a inni w
drugim. Ja tez czasem jak musze to moge zrobic cos w windzie ale jakos nie
sprawia mi to szczegolnej przyjemnosci (no chyba ze ogladam filmy ze
wspinu, a pod linuksem movy niestety nie chca sie odtwazac).
A moze zna ktos jakis sposob (vmware i wine odpada, za slaba maszyna)

pozsdroofka
--
mirek