Re: [OT] Outlook i powiadamianie, bylo: mplayer i zly framebufer?

On Wed, 4 Sep 2002, SharyWilk wrote:

> wysylania

>   Otóż ten 'wspaniały' program ma możliwość zażądania
> powiadamiania nadawcy o przeczytaniu wiadomości. W efekcie,
> gdy taka wiadomość nadejdzie i zostanie otwarta pod
> outlookiem (thank god for mutt :D), wyskakuje strasznie
> denerwujace okienko pt. 'ktostam prosi o wyslanie potwierdzenia...'.
> Jeśli się to widzi kilkanaście/dziesiąt razy dziennie, wszystkiego
> się odechciewa, a że można to wyłączyć...

O k..., co za debilizm. Ja jakbym chcial otrzymac potwierdzenie to po
prostu napisalbym to w liscie, wtedy mialbym gwarancje, ze ktos to
przeczyta i nie oleje. No ale coz, MS musial wymyslic cos co uprzyjemnia
zycie.

> W sumie sam miałem wystosować tą prośbę - z powodu charakteru
> roboty pracuję teraz pod Win :(

Oj wspolczuje.

dzieki
--