zero na konsoli ???

< Debian 3.0 >

.. nie wiem co sie dzieje, ale od paru dni po 10 minutach pracy na konsoli w bash'u wszystkim userom wyswietla "0" tj. "zero" po znaku zachety - sprawdzałem /etc/bashrc i wkoncu przeinstalowalem bash'a ale to nic nie pomaga, jest to szczegolnie upierdliwe przy edycji plikow w czym kolwiek bo po zapisie do tekstu tez laduje to "zero" - co to moze byc - bo o wlamie nie ma mowy -->> sami kumple, maszyna do obliczen odcieta od netu ???

Pytanie: co z tym zrobic ???

pozdrawiam