3com 905C

  witam grupowiczki i grupowiczow
  przy bootowaniu serwera (woody) w kern.log mam wpisy mowiace ze
  karta sieciowa 3com 905c jest w trybie half-duplex

Aug 30 10:13:41 host kernel: eth0: Initial media type Autonegotiate.
Aug 30 10:13:41 host kernel: eth0: MII #24 status 782d, link partner
 capability 40a1, setting half-duplex.

czy mam mozliwosc wymusic full-duplex i jesli tak to jak to zrobic?

mam jeszcze pytanie co do nastepujacego wpisu w kern.log:
Aug 30 13:16:52 host kernel: eth0: Transmit error, Tx status register 82.

czy ktos moze mi poradzic z jakim problemem zwiazany jest ten komunikat?
z gory dzieki (obym tylko nie zostal zbesztany jak to ostatnio bywa na
liscie :)) )

Pozdrawiam
 Piotr Ch.

|   mailto:chyles@rco.pl   |