Re: Kernel i patche

> Czy dla kernela 2.4.18 tego w Debianie Woody sa dodane jekies patche
> dotyczace chipsetu VIA686a czy nie? Czy dla tego rodzaju ukladu nalezaloby
> cos zapatchowac, co by poprawic wydajnosc?

Zajrzyj na stronę www VIA, tam kiedyś widziałem różne łatki na jajko 2.4.x
Nie wiem tylko czy na twój chipset też ale sprawdzić nie zaszkodzi...
Adresu nie pamiętam ale wiem, że znalazłem odnośnik gdzieś w dziale Hardware na
linuxnews.pl

pozdrawiam,
--
 --===>> Kamil Strzelecki = esac at ( wp.pl || poczta.onet.pl ) <<===--

"I statek kosmiczny "Ziemia", ten wspaniały, krwawy cyrk, kontynuował
swój trwający cztery miliardy lat lot po spiralnej orbicie wokół słońca."