Re: hehe [OT]

> bez przesady... kilka kilo to nawet dla modemowaca nie jest
> problem (plik tekstowy w zalaczniku).. a co do re czy odp. to

Przepraszam, myslisz, ze ten twoj mail jest interesujacy dla kilkuset innych ludzi z listy?
Wlasnie sciagamy kolejne zbedne kilobajty... Serdecznie dziekuje w imieniu wszystkich :/
Wiekszosc z nas (chyba???)subskrybuje duzo list, i na kazdej jak sie trafi paru takich jak ty, to nie jest to jeden mail, ale dziesiatki. Jak chce sie gadac o dupie maryni, to proponuje kupic CBradio. Tam na pewno znajda sie tacy, co wysluchaja...

Michal Byrecki

P.S. Wiem, wiem, powinienem puscic to na priva, ale to imho jest jakas merytoryczna uwaga.
EOT