Re: Apache+PHP

> W stable (czyli woody) jest wlasnie 4.1.2. Chyba ze masz na mysli dawne stable,
> czyli potato?
> Jesli tak to:
> deb http://debian.0c3.net/debian-adconrad potato main contrib non-free
i przpraszam za wypisywanie glupot, ale dalem si enabrac mojemu webmajstrowi ktory lubi robic problemy....
po zainstalowaniu php 4.1.2-4 powiedzial mi ze on potrzebuje nowszego (instalowalm z dystryb stable, obecnej/woody) bo on ma nowsza (z testing), a j asprawdzilem w domu na testing, ze mam 4.1.2-4 (zapominajac ze w firmie na stable byla ta sama wersja (juz usunieta)) i wyslalem niedorzecznego maila na liste. jeszcze raz przepraszam za zmarnowany czas...
pzdr
yanek

--
 Andrzej Dalasiński