Re: Kernel i patche

Maj Krzysztof wrote:

VItaM!
Czy dla kernela 2.4.18 tego w Debianie Woody sa dodane jekies patche

Jezeli chodzi o patche to sciagnij sobie kernel 2.4.19, a pozniej to juz tylo uaktualnienia.
(Mam na mysli archiwa i wlasna kompilacje).

dotyczace chipsetu VIA686a czy nie? Czy dla tego rodzaju ukladu nalezaloby
cos zapatchowac, co by poprawic wydajnosc?

Dokladnie nie pamietam, wiem ze bodajrze w wersji 2.4.18-rc2 bylo juz wsparcie dla
8233a, czyli dla 686a moze tez cos poprawili?

pozdr

SKula