Re: Kernel i patche

On Mon, Sep 02, 2002 at 12:26:12PM +0200, Maj Krzysztof wrote:
> VItaM!
> Czy dla kernela 2.4.18 tego w Debianie Woody sa dodane jekies patche
> dotyczace chipsetu VIA686a czy nie? Czy dla tego rodzaju ukladu nalezaloby
> cos zapatchowac, co by poprawic wydajnosc?

Ja mam via686b na zwyczajnym kernelu (spaczowanym wylacznie grsec'iem) i dziala ladnie, stabilnie i wydajnie. A tak btw. to czy istnieja w ogole jakies tego typu 'specjalne' latki?

--

Grzegorz "Konik" Kusnierz
<konik@v-lo.krakow.pl>

--

Peace, n.:
	In international affairs, a period of cheating between two