Re: problem z apache

Hej!

> czy nie wyrzucał Ci błędu związanego z mod_mime_magic?

A wyrzucal cos takiego

[Fri Aug 30 14:53:57 2002] [error] (2)No such file or directory: \
    mod_mime_magic: can't read magic file /etc/apache/share/magic

, ale zupelnie tez blad zignorowalem :)

> jeśli tak to spróbuj wyłączyć to w httpd.conf, albo sprawdź czy
> wszystko z tym związane jest w porządku (np. ścieżki)

Zaremowalem w httpd.conf linijke

LoadModule mime_magic_module /usr/lib/apache/1.3/mod_mime_magic.so

, zatrzymalem serwer, uruchomilem go ponownie (juz nie ma w logach
tego bledu) i jak chcialem go zrestartowac, to juz sie nie podniosl :(

> przepraszam jeśli wyskoczyłem z tym jak Filip z konopii, niemniej
> jednak w pewnym momencie ja z takim właśnie problemem u siebie się
> zetknąłem

Nie ma za co przepraszac :) Bede jeszcze z tym walczyl. Jak mi sie nie
uda nic wskorac, to po prostu zglosze blad na http://www.debian.org/Bugs/.

Dzieki za pomoc i pozdrawiam

Pawel