FW: HPT 370 i i coś jeszcze.

Witam.
Listę programów zainstalowanych w systemie możesz zrzucić tak:

dpkg --set-selections >lista_paczek

A w nowym systemie trza zrobić tak:

dpkg --get-selections <lista_paczek

Możliwe, że coś pomyliłem. Nie bijcie mnie ;-)
Zresztą to jest w: man dpkg.
Oczywiście plik lista_paczek musisz zachować przed formatem.

Powodzenia.