Re: Drukarka USB.

> Czy ktos wie czy wogole jest mozliwe korzystanie z drukarki USB? Prosze
> tylko nie odpowiadac man * albo google bo przeszukalem mnostwo zrodel i
> wszedzie tylko jest o tym, jak zainstalowac i skonfigurowac drukarke pod
> portem rownoleglym. Moze ktos zna jakis link?

Nie instalowałem jeszcze drukarki na USB, ale właśnie wczoraj studiowałem
HOWTO i wiem, że jest w dokumentacji sekcja na temat drukowania przez port
szeregowy (a do takich w końcu należy USB):
/usr/share/doc/HOWTO/pl_html/printing-HOWTO.
(ścieżkę piszę z pamięci, więc mogłem się nieco pomylić co do nazw
katalogów, ale z grubsza jest chyba czytelna).
Dokumentacja jest przetłumaczona na język polski. Bardzo dobre tłumaczenie -
czyta się jak powieść :-)
Debian 3.0 "Woody".

Roman