Re: Pozostałosci po experimental

On Thu, Aug 29, 2002 at 09:02:52PM +0200, Bartosz Zapałowski wrote:

>przez pewien czas korzystałem z poola experimental i zainstalowłem
>sambę. Po pewnym czasie uznałem, że exprerimental nie jest dla mnie.
>Usunąłem sambę (wersja cvs 2.99), usunąłem wpis z sources.list, apt-get
>update.

W jaki sposób usunąłeś?
Czy pakiet nie siedzi przypadkiem w /var/cache/apt/archives/ ?
Jeśli tak, to
# apt-get [auto]clean

>Instaluję sambę, ale on nadal wybiera wersję cvsową, zamiast wersji z
>dytrybucji niestabilnej. Dodam, że mam drugi komputer (też Debian
>unstable) i samba się uaktualnie ładnie do wersji niecvsowej. Obecnie
>sources.list mam identyczne na obu komputerach.

>Jak sobie z tym poradzić? Chcę się pozbyć wszystkiego z experimental
>(chodzi o wpisy, bo instalowłem tylko sambę).

Nie gwarantuję, ale:
# apt-get -t unstable install pakiety
powinno wystarczyć.

Jeśli wystarczy, to $ man apt-get jako lektura do poduszki.
Natomiast jeśli nie wystarczy, to lekturą niech będą Google ;-P

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]