Re: lista (nie)debianowa

no i caly czas problem krecie sie wokol formy: czy nie lepiej powiedzic tak:
"kolego/kolezanko, Twoj(a) probl;em bardzo dobrze jest opsany na stronach
podrecznika man, w Internecia na stronie jtz, stronach tematycznych,
stronach prywatnych, --help, etc..." niz mowic "ku...a przeczytaj
dokumantacje!); osobiscie uwazam, ze wtedy najlepiej w ogole sie nie
odzywac...

MB