Re: lista (nie)debianowa

On 28 Aug 2002, amon wrote:

> ja sie zgadzam w 100%, ale czy to cos zmieni watpie.
> Zawsze sa ludzie ktorzy siedza na listach tylko po to aby
> udowadniac wyzszosc man x nad odpowiedzia na pytanie oraz iz dany
> problem niedotyczy listy

Zgadza sie, ale gdy po raz enty widze pytanie typu ... "jak zaoinstalowac
epica" albo "czy da sie skompilowac jadro bez
reinstalacji (?!?)" to po prostu man czy tez strona sama cisnie sie w
odpowiedzi...

Zazwyczaj, gdy widze jakis ciekawy problem, staram sie odpowiedziec
dokladnie, ale w sytuacjach przedstawionych powyzej - pozostaje tylko
odeslanie do konkretnego man'a.

Mi osobiscie zawsze powtarzano - "Kur&! - przeczytaj dokumentacje" i
jestem za to wdzieczny ;))) - do dzis sie sprawdza ;)

--
Kowalski Paweł
argail@histeria.pl | argail@ats.pl