Re: lista (nie)debianowa

On Wed, Aug 28, 2002 at 02:31:37PM +0200, Marek Berkan wrote:
> [...]

  Tu się zgodzę z przedprzedmówcą - na swoich maszynach używałem i
uzywam Debiana (raz miałem RH 5.0 przez parę dni między Debianami) i jak
w pracy patrzę na RedHaty 7.1 to cóż... wiele rzeczy jest innych (ale
nie mogę zmienić RH na nic innego).

  Albo niech spojrzy na listę debian-user@l.d.o - tam pytania zwykłe i
trywialne lecą stadami. Na tej liście nie ma aż tylu osób więc i
"śmieci" mniej ale jak juz ktoś się zapisał to z reguły stara się także
coś napisać jak mu nie wychodzi. Szkoda tylko, że takie osoby rzadziej
zaglądają do manuali by sprawdzić co może być źle ;)

  No ba! Sześć lat temu dorwalem się do terminala znakowego - po drugiej
stronie był SunOS 4.x/i386... Szkoda, że nie było tam nikogo kto znał
"vi" - teraz bym wymiatał ;) (vim-a uzywam dopiero ~dwa lata). Na
szczęście trafiłem na ludzi, którzy mi pomogli.

> +1

++ :)

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz