Re: ipmasq

On Tue, 27 Aug 2002, Krzysiek B wrote:

> Cześć ,
>
>   Czy ktoś wie gdzie można znaleźć przystępny opis pakietu ipmasq.
>   Według mnie ipmasq to zagmatwane badziewie. Chyba większość sobie z
>   nim doskonale radzi bo nie widać postów na ten temat.

nie wiem gdzie znaleźć opis, ale nie zgodzę się ani z tym
że to badziew, ani z tym że zagmatwany. Konfiguracja
maskarady najczęściej jest bezobsługowa, jeżeli już
to trzeba podać które sieciówki są wewnętrzne, a które
zewnętrzne.
Bardziej skomplikowane reguły można tworzyć praktycznie przez
kopiuj wklej

I to by było na tyle  mojej niezgody :-)
JA