Re: CD-RW

Było to tak, Tue, Aug 27, 2002 at 10:30:49AM +0200 Misiek napisał do mnie coś takiego:
> debiana,

> Pozwole sobie wypowiedziec sie, jako sredniozaawansowany uzytkownik systemu
> debian gnu linux.
> Uzywam debiana od roku, bardzo go sobie chwale, jest to moja ulubiona
> dystrybucja.
> Nie mam nic przeciwko postom, gdzie udzie pytaja jak zrobic cos
> specyficznego dla debiana, czy tez o jakies bardziej skomplikowane
> zagadnienie nie zwiazane z nim bezposrednio.
> Czy nawet o cos co jest w manualu (bo chyba wszyscy uzytkownicy tej listy je
> czytaja), ale jest na tyle szczegolowe, ze poswieca sie kope czasu, aby to
> [...]

Grupowicze :)

Proste rozwiazanie problemu:

To czy pytanie jest 'debianowe' czy nie, jest bardzo trudno osądzić, i
pewnie nie ma idealnej definicji, i nawet po co...
Jeżeli komus sie nie podoba pytanie, to niech go nie czyta.. Ja na
wiekszości naciskam 'd' w mutt'cie :) Jak znajdzie sie Ciekawy wątek,
włączam się do rozmowy... i po sprawie..

--
-|  _                  _              |-+-=[      teon@pentagon.eu.org      ]=-
-| |_) _ |_  _ .__|_  / \| _ o._ o|   |-+-=[     robert@zaron.debian.pl     ]=-