Re: CD-RW

>   to dlaczego zostala zwrocona uwaga koledze ktory pisal o Apache'u ze
>   jego pytanie nie jest debianowe ... przeciez Apache'a ma na debianie...
>   hmm.. jak dla mnie to kolejna wojna na temat wyzszosci swiat bozego
>   narodzenia nad wielkanoca... ale ok.. ja rozpoczelem ja koncze..
>   EOT :)

Pozwole sobie wypowiedziec sie, jako sredniozaawansowany uzytkownik systemu
debian gnu linux.
Uzywam debiana od roku, bardzo go sobie chwale, jest to moja ulubiona
dystrybucja.
Nie mam nic przeciwko postom, gdzie udzie pytaja jak zrobic cos
specyficznego dla debiana, czy tez o jakies bardziej skomplikowane
zagadnienie nie zwiazane z nim bezposrednio.
Czy nawet o cos co jest w manualu (bo chyba wszyscy uzytkownicy tej listy je
czytaja), ale jest na tyle szczegolowe, ze poswieca sie kope czasu, aby to
znalezc.
Rozsadniej wydaje mi sie bedzie czepiac o jakosc pytania (jak ostatnio gosc
zapytal o windows xp <- co to jest??).
Co do cd-rw... ostatnio instalowalem nagrywarke w domu na debianie, wpisalem
na googlach "nagrywanie plyt" + debian.
Pierwszy link wyskoczyl do artykulu na www.debian.otwarte.pl  - piekny
artykol o nagrywaniu plytek :).
Tak wiec rozsadek przede wszystkim :).